czwartek, 1 maja 2014

Witamy!

Hejka! Jesteśmy tutaj nowe i trochę pogubione, ale z racji tego, że jesteśmy we dwie jest nam raźniej :) Piszemy te opowiadanie, ponieważ od dziecka jesteśmy zafascynowane skokami narciarskimi. A teraz może coś o każdej z nas:
Milka- istota wiecznie niezdecydowana, leniwa, jeżeli ma na to czas :) Jestem typowym molem książkowym. Miłością do skoków zaraziła mnie moja mama, z którą oglądamy każdy konkurs :)
Molly- jestem, jaka jestem i dobrze mi z tym :D Raczej cicha i zdyscyplinowana osóbka. Uwielbiam skoki narciarskie i piłkę nożną. Jestem w pełni świadoma, że beze mnie te opowiadanie by nie powstało, bo Milka jest zbyt leniwa, żeby zacząć pisać.
Jesteśmy najlepszymi przyjaciółkami i nawzajem się uzupełniamy. Mamy nadzieję, że blog się Wam spodoba.

PS. Mała prośba-jeśli tu trafiłaś zostaw komentarz, żebyśmy wiedziały, że piszemy to dla kogoś. Z góry dziękujemy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz