wtorek, 23 grudnia 2014

Kochane!
W ten piękny czas chcemy Wam życzyć wesołych, rodzinnych i białych świąt Bożego Narodzenia (my nadal wierzymy, że śnieg się pojawi ;)).  Bogatych prezentów pod choinką i wielu wzruszających chwil w czasie tych świąt :)

Jak spędzicie święta? Dla Molly ten czas będzie bardzo pracowity, a to wszystko przez to, że wraz z nowym rokiem startuje z następnym blogiem :) Przygotowania idą pełną parą, więc każdą wolną chwilę spędza przed komputerem, pisząc kolejne rozdziały :D
Za to Milka będzie obijać się przez następne 2 tygodnie xD




A tu macie coś z innej beczki :D


Jeszcze raz Wszystkiego Najlepszego w te święta.
Buziole, Milka i Molly :***

3 komentarze:

  1. Dziękuję i też chciałabym wam życzyc spokojnych, wesołych i radośnie spędzonych świąt. Ja też wierze że będą białe no ale chyba się rozczaruję. ;( Ale chociż wam się udadzą. Pozdrawiam was i również waszych bliskich;);)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) <3
    Widzę, że nie tylko ja za oknem nie mam śniegu :/ Wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia, szczęścia i jeszcze lepszego Nowego Roku niż ten co był! ;) Duuużo prezentów, spełnienia marzeń i jeszcze raz wszystkiego dobrego ♥♥♥ Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam, że z opóźnieniem, ale ostatnio byłam odcięta od Internetu...
    Ja również chciałabym Wam życzyć wszystkiego dobrego, dużo zdrowia, bo bez tego jest ciężko, szczęśliwych chwil, no i oczywiście weny na kolejne rozdziały i opowiadania :)
    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń